پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین - یزد : رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد گفت : روز اخذ رأی روز مهمی است و باید با طراحی و برنامه ریزی هیئات بازرسی زبردست و مسلط به فانون ، انتخاباتی پرشکوه و قانونمند رقم زد.

از شعب حساس در روز اخذ رأی نظارت دقیق و بازرسی به عمل آید

به گزارش قدس آنلاین از یزد ؛ غلامعلی دهشیری در ششمین نشست ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان یزد افزود : باید نمایندگان فرماندار در کنار صندوق های اخذ رأی توجیه و تشجیع شوند تا در کنار صندوق های اخذ رأی با هرگونه اقدام غیر قانونی از طریق مأموران انتظامی برخورد قاطع نمایند.

وی رصد دقیق فضای مجازی را خواستار شد و بیان داشت : نباید اجازه داد عده ای با شایعه سازی و لجن پراکنی پفضای انتخابات را مخدوش و بر روند انتخابات نفوذ نمایند.

این مقام قضایی حضور اکیپ هایی از ضابطان آموزش دیده جهت حفظ نظم و تأمین امنیت رأی گیری را ضروری دانست و اظهار داشت : گشت های نیروی انتظامی و حضور آنان در صحنه می تواند عامل آرامش و جلوگیری از جو سازی و حاشیه سازی های احتمالی باشد.

وی جلوگیری از ورود تلفن های همراه و سایر وسایل ارتباطی در زمان قرائت آراء در شعب اخذ رأی را عامل پیشگیری از رواج شایعه و ایجاد ابهام و تردید در اعلام آراء نامزدها قبل از اعلام رسمی ذکر کرد و گفت : شمارش آراء باید در تمرکز کامل و با حضور افراد مجاز و نمایندگان قانونی نامزدها انجام شود و تعداد آراء مأخوذه نیز طبق روال قانونی و پس از صورت جلسه و به ستاد برگزاری مرکزی در فرمانداری ، اعلام گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.